Strona główna · Artykuły · Wiadomości · Szukaj Wrzesień 18 2019 17:44:06

SZCZEGÓLNE PAMIĄTKI

LINKI

Wiadomość dnia !!!

Zebranie z rodzicami - wtorek 17 września 2019r.
FACEBOOK.COM
Zebrania z rodzicami !!!
Zebrania z rodzicami W II LO w Głogowie -17.09.2019r. /wtorek/

godz. 16:30 -klasy 3 - spotkanie rodziców z dyrektorem w sali gimnastycznej a następnie spotkanie w klasach z wychowawcami kl. 3.

godz. 16:30 -klasy 2 - spotkanie w klasach z wychowawcami poszczególnych klas 2.

godz. 17:15 -klasy 1efg /po gim/ - spotkanie rodziców z dyrektorem w sali gimnastycznej a następnie spotkanie w klasach z wychowawcami.

godz. 18:00 -klasy 1abcd /po sp/ - spotkanie rodziców z dyrektorem w sali gimnastycznej a następnie spotkanie w klasach z wychowawcami.

Odsłonięcie popiersi sześciu bohaterów...

W sobotę 7 września młodzież naszej szkoły wraz z pocztem sztandarowym uczestniczyła w uroczystości odsłonięcia popiersi sześciu bohaterów podziemia niepodległościowego.
Hej w góry, w góry, w góry...

7 czerwca 2019r. klasa 1d wraz z wychowawcą Anna Pieńkowską - Piwko wyruszyła na podbój gór.
Przewodnikiem górskim była Pani Krystyna Zawadzka - nauczyciel geografii w naszej szkole. Jak zwykle, przekazała nam ogromną wiedzę na temat Dolnego Śląska i Karkonoszy.
Tego dnia przeszliśmy około 20 kilometrów. Pogoda była idealna na wędrówkę górską. Wyruszyliśmy spod Kościoła Wang przez formy skalne Pielgrzymy i Słoneczniki. Na Słonecznikach cała klasa napisała kartkówkę na temat zwiedzanych gór i okolic. Następnie szliśmy granią nad Kotłem Wielkiego i Małego Stawu. Zeszliśmy do schroniska Strzecha Akademicka oraz Samotnia, a następnie wróciliśmy do Karpacza gdzie mogliśmy zjeść pyszne oscypki:) Atmosfera była wspaniała, w autobusie graliśmy na gitarze i śpiewaliśmy górskie i harcerskie piosenki.Wkrótce znowu zrobimy jakiś wypad...
III powiatowy Konkurs z Języka Niemieckiego

Dnia 24 maja 2019 r w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie odbyło się wręczenie nagród zwycięzcom III powiatowego Konkursu z Języka Niemieckiego. W grupie szkół ponadgimnazjalnych rywalizowało aż 67 uczniów.
Podobnie jak w latach ubiegłych nasi uczniowie wykazali się bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego i odnieśli sukcesy. I miejsce zajął Philip Wojtowicz, II miejsce Dominik Stach, a Martyna Kociucka otrzymała wyróżnienie.
Gratulujemy naszym tegorocznym absolwentom i życzymy dalszych sukcesów.
Wycieczka uczniów II LO

23 maja 2019 r. uczniowie II LO wzięli udział w wycieczce edukacyjnej w ramach zajęć unijnych prowadzonych w naszej szkole.
Odwiedziliśmy dwa miejsca. Pierwsze to ExploraPark Park Nauki i Techniki w Wałbrzychu. Najpierw uczestniczyliśmy w lekcji matematyki pt." Matematyka w przyrodzie",
potem mogliśmy eksperymentować korzystając ze wszystkich stanowisk naukowych w ExploraParku. Było dużo fajnej zabawy, która rozwijała zainteresowania i wiedzę uczniów.
Następnie pojechaliśmy do Muzeum w Gross-Rosen w Rogoźnicy. Przewodnik oprowadził nas po obozie koncentracyjnym opowiadając o losach tych, którzy tam zginęli.
Było to bardzo wzruszające doświadczenie. Wszyscy w zadumie słuchaliśmy o tym, co nigdy nie powinno się wydarzyć.

Wyjazd był bardzo udany, wróciliśmy zadowoleni i pełni wrażeń.
Nasza Absolwentka dawczynią Szpiku...
Z przyjemnością informujemy, że nasza uczennica, tegoroczna maturzystka KAROLINA TRZECIAK,
została rzeczywistą dawczynią szpiku kostnego !!!

Karolina oddała szpik z krwi obwodowej, odbyło się to w klinice we Wrocławiu, dla chorego na białaczkę mężczyzny, który mieszka w AUSTRALII !
Karolina ! Serdeczne gratulacje od Dyrekcji, całego Grona Pedagogicznego oraz Uczniów II LO w Głogowie !
Jesteśmy z Ciebie dumni :)
Wizyta w Sądzie

9 maja 2019 r. grupa rozszerzona wos kolejny raz wzięła udział w dwóch rozprawach
w Sądzie Rejonowym w Głogowie.
Były to kontynuacje poprzednich rozpraw, które wymagały przesłuchania kolejnych świadków.
Obydwie rozprawy nie zakończyły się wydaniem wyroków, z tego powodu dla osób chętnych, które wybierają studia prawnicze, zorganizowane zostanie wyjście do sądu w lipcu 2019 r., wówczas nastąpią kolejne przesłuchania.
Obydwa przewody sądowe prowadziła sędzia wydziału karnego pani Barbara Szynal.
Wychowanie fizyczne w rytmie STRONG BY ZUMBA!!!
wydarzenia szkolneTrening STRONG BY ZUMBA to jeden z najgorętszych trendów w świecie fitness. To połączenie wysokiej intensywności kardio z ćwiczeniami siłowymi przy wykorzystaniu własnego ciężaru ciała.

Gorąco i intensywnie było w zeszłym tygodniu również w II LO na zajęciach wychowania fizycznego.
Instruktor STRONG BY ZUMBA Magdalena Sanojca poprowadziła dla uczennic klas II naszej szkoły trening kardio, perfekcyjnie zsynchronizowany z muzyką.

Pot lał się litrami, lecz o NUDZIE i zniechęceniu nie było mowy. Było mega intensywnie i energetycznie, ale przede wszystkim INACZEJ!!!
I oto właśnie nam chodziło. RUCH + DOBRA ZABAWA = ZDROWIE.
Dziękujemy!!!
Buongiorno Italia! Ciao Roma!
wydarzenia szkolneW pierwszym tygodniu po feriach zimowych dziewiętnastoosobowa grupa uczniów naszego liceum pojechała na wycieczkę do Włoch. Wraz z opiekunkami - panią Magdalena Nierychłą i panią Ewą Jeleń, uczniowie zwiedzili Florencję, Rzym i Wenecję.
A oto relacja, którą przygotowały Klaudia i Julia z klasy 2e.
Dnia 11 lutego rozpoczęła się nasza przygoda z biurem ATAS, które zorganizowało tę wycieczkę. Na szczęście zbiórka była zaplanowana na godz. 13, więc mogliśmy wypoczęci wyruszyć w siedemnastogodzinną podróż przez Niemcy i Austrię do Włoch.
Drugiego dnia zwiedziliśmy Florencję ze słynnym Ponte Vecchio. Wszystkim uczestnikom zaparła dech w piersiach Katedra Santa Maria del Fiore.
Trzeci i czwarty dzień spędziliśmy w Rzymie. Podróżowaliśmy metrem i pieszo, zwiedziliśmy najstarsze zabytki - "wizytówki" Wiecznego Miasta, kilka kościołów z 900 będących w Rzymie oraz wiele pomników i fontann. Nasze serca urzekł olbrzymi Amfiteatr Flawiuszów znany jako Koloseum, inni byli zachwyceni Forum Romanum, a jeszcze innym przypadł do gustu Plac Hiszpański wraz ze słynnymi schodami stanowiącymi miejsce spotkań mieszkańców. Na zakończenie rzymskiej przygody powędrowaliśmy do Fontanny di Trevi, która może spełnić marzenia.
Kolejnym punktem na naszej wycieczkowej mapie był Watykan. Weszliśmy do Bazyliki Św. Piotra, gdzie mogliśmy pomodlić się przy grobie Św. Jana Pawła II. W sklepie z polską obsługą kupiliśmy pamiątki i wysłaliśmy pocztówki. Większość z nas zjadła też słynne lody. Piąty dzień ( po wczesnej pobudce ) spędziliśmy w mieście 1000 wysp.
REFORMA ORAZ PLANOWANA OFERTA EDUKACYJNA SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH OD 1 WRZEŚNIA 2019 R.
W zakładce "rekrutacja" na stałe umieszczono prezentację na temat oferty edukacyjnej powiatu głogowskiego.

Konkursy, konkursy, konkursy...

Grudzień 2018 r. obfitował w konkursy historyczne, w których licznie uczestniczyła młodzież naszego liceum. 12 grudnia br. odbyło się podsumowanie międzypowiatowego konkursu "Ojcowie Niepodległej". Konkurs polegał na przygotowaniu samodzielnej pracy pisemnej na temat mniej znanych bohaterów związanych z odzyskaniem niepodległości. Wyróżniono w nim aż 15 uczniów naszej szkoły, dla których nagrodą był wyjazd do Warszawy. I miejsce zdobyła Klaudia Przyrowska, a wyróżnienia otrzymali Nikola Kupnicka, Paulina Sarbinowska, Agnieszka Ławnicka, Julia Konieczna, Klaudia Borowicz, Weronika Sołonynka, Anna Sarzyńska, Adrianna Głębocka, Natalia Gródecka, Wojciech Murak, Zuzanna Furmańczyk, Roksana Adamczyk, Katarzyna Wawry i Mikołaj Drop. Również 12 grudnia br. odbył się V Mikołajkowy Konkurs Krajoznawczo- Turystyczny "Szlakiem głogowskich zabytków i pomników". Wśród szkół ponadgimnazjalnych drużyna reprezentująca naszą szkołę - Julia Chudzińska i Zuzanna Furmańczyk zajęły II miejsce. 13 grudnia br . w Legnicy odbyły się rejonowe eliminacje Olimpiady Przedmiotowej "Losy żołnierza i dzieje oręża polskiego", w których wzięło udział 4 uczniów naszej szkoły: Mikołaj Drop, Kajetan Kunicki, Mikołaj Sokalski i Grzegorz Magdycz. Wszyscy chłopcy znaleźli się w pierwszej dziesiątce - II miejsce zajął Kajetan Kunicki, a V Grzegorz Magdycz. W marcu odbędzie się kolejny etap tego konkursu. Wszystkim uczniom gratulujemy. Dnia 31 grudnia 2018 13:37 mariwarog < mariwarog@gmail.com > napisał(a): Wysłane ze smartfona w T-Mobile, sieci największych możliwości.
Strona 1 z 43 1 2 3 4 > >>
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.